Banky

 

Banky

Banky na Slovensku predstavujú pre náš štát určité riziko! Hlavne sa tvária, ako keby nám robili službu, ale v skutočnosti sa na nás iba priživujú!

Požičiavajú ľuďom peniaze, ale sami mnohokrát ani nemajú na to aby mohli požičiať!

Tak teda sa požičiavajú peniaze , ktoré im nepartia!

Komu tie peniaze patria?

Nám!

Banky nám požičiavajú naše vlastné peniaze a berú za to celkom slušné úroky!

 

Nebankové subjekty zarobia na klientovi často až 700% za obdobie 10 rokov!

Banka zarobí  na klientovi až 200% za obdobie 10 rokov a niektoré aj viac!

Ako vôbec niekto dovolil takto zneužívať našich ľudí?

Nepochopiteľné!

 

Teraz je čas urobiť tomu koniec!

 

Naša strana si stanovila za cieľ zakázať nadmerné úroky!

A to Bankám, ale aj Nebankovým subjektom!

  1. Pripravíme zákon, ktorý bude stanovovať maximálnu možnú výšku úrokov- 5%!

A tento zákon sa bude vzťahovať aj na obdobie od dátumu vstúpenia do platnosti zákona až na neurčito!

 

Druhý zákon bude upravovať existujúce úvery!

  1. Bude určovať stav, kde ak klient zaplatil za úver navýšenie viac ako 70% na poplatkoch a úrokoch, stane sa tento úver splateným v tom okamihu , ako sa táto skutočnosť zistí(klientom, alebo Bankou, alebo subjektom)

To znamená, že Vám nik nemôže poskytnúť úver na ktorom dokopy preplatíte viac ako 70% za celé obdobie jeho splácania!

A znamená to, že ak máte úver a už ste zaplatili viac ako 170% požičanej čiastky, tak už nemusíte platiť ďalej nič!

Je to spravodlivé a zamedzí to úžere, ktorá sa deje teraz!

 

Celý článok je iba názor autora! Ktorý si uplatňuje v rámci zákona o slobode slova! V žiadnom prípade netvrdí, že je to pravda!

(Ochrana pred žalobou)

Diskusná téma: Banky

Dátum: 15.03.2012

Vložil: Majkl65

Titulok: Banky

Zrušiť úroky, znárodniť banky, zamestnancov platiť zo štátného rozpočtu ako štátnych úradníkov. Výmenný obchod nie je riešením, koľko by trvalo kým by si našiel niekoho, koho potrebuješ? Univerzálne platidlo peniaze, či služby spoločnosti zadarmo za prácu v spoločnosti zadarmo (komunizmus) sú lepšie kao výmenný obchod. Nie osm komunista, len hovorím, že tak by sa obchodovalo veľmi tažko.

Dátum: 16.03.2012

Vložil: sando

Titulok: Re:Banky

Bratuú. Na komunizmus musíš mať uzavreté hranice! Inak by ťa vyplienili okolité štáty!
Komunizmus by bol riešením iba ak by bol na celom svete uskutočnený naraz!

Dátum: 14.03.2012

Vložil: admin

Titulok: Banky

Najlepšia je bezúročná ekonomika, ako tvrdíte, ale pokiaľ by sa vyriešili súkromné banky a veľa iných vecí , tak by bol úrok nízky, ale musel by byť! Inak by súkromné banky podali sťažnosť na protimonopolný úrad, za neférovú súťaž a pravdepodobne by uspeli!
Keď by sme ako Štátna banka prebrali väčšinu klientov súkromných bánk, tak by skrachovali a ostala by iba štátna! Potom sa dá uvažovať o bezúročnom systéme!

Dátum: 13.03.2012

Vložil: bazooka

Titulok: re:sando

na tvoj prvý koment celkom dole - bankoví úradníci v prípade, že by sme ponechali len jedinú štátnu banku by samozrejme boli platení z rozpočtu ako každý iný štátny zamestnanec. Rovnako ako pracovníci poisťovne, nemocnice alebo učitelia v školách.
Existuje tu tiež varianta, že keby štátna banka pracovala s úrokmi, tak by na konci roka vykázala zisk. Tento zisk by bol automaticky štátnym príjmom v rozpočte v 100% výške zdanený. Takže preplatky pôžičiek na úrokoch by sa použili na platy bankových pracovníkov opäť z rozpočtu, takže v konečnom dôsledku je to to isté.
Bol by to len iný mechanizmus, ako by peniaze cirkulovali od občana do štátnej kasy a nakoniec k štátnym zamestnancom. V prvej alternatíve cestou dane a v druhej cestou úroku, ktorý by bol nakoniec taktiež zdanený. Čiže je to jedno, lepšie však je úrok celkom zrušiť.
Najdôležitejšie je nahradiť privátne bankovníctvo štátnym. Bankovníctvo totiž nie je podnikanie ani živnosť, je to verejná služba. Úlohou banky nie je tvoriť zisk, ale regulovať množstvo obeživa v ekonomike.
To je celé.

Dátum: 13.03.2012

Vložil: bazooka

Titulok: banky

Totálne zle ! Ste úplne mimo ! Nechápem ako môžete v súčasnej dobe prísť s takýmto bludom ??? Dnes predsa už každý trochu zorientovaný jedinec vie, že úrok je nezmyslom, ktorý nemá opodstatnenie ani na úrovni 0,1 % !!! Čo ste zaspali dobu ?
Jedinou možnosťou je bezúročná ekonomika, kde úrok bude nulový...

Dátum: 07.03.2012

Vložil: Spartakus2

Titulok: bezurocne peniaze

Na zaplatenie uradnikov nie su potrebne v ekonomike uroky. Uradnikov a nie len ich by predsa zaplatila ekonomika. Pri dnesnej vysokej produktivite technologia a automatizacia v priemysle by nemala problem zaplatit ludi v sluzbach, na uradoch, dochodcov, skolstvo, zdravotnictvo, .... Poculi ste nieco ako "technologicka nezamestnanost". Toto by nemusel byt ziadny problem ak by sme tu mali ekonomiku, ktora by bola ekonomicka, nezalozena na neustalom raste HDP, spotreby a konzumu. Staci peniaze spravodlivo prerozdelit a nie ich zhromazdovat u par financnych oligarchov co pocitaju ako im narasta z roka na rok zisk.

pozrite si tieto stranky:
https://www.zakladnyprijem.sk/home (vyplacat ZP umoznuje dnesna technologia a automatizacia)
https://www.thevenusproject.com/ (ekonomika založená na zdrojoch planéty Zem)
https://joytopia.sweb.cz/ (bezúročná ekonomika v symbióze s prírodou)

Dátum: 07.03.2012

Vložil: hráč

Titulok: Re:bezurocne peniaze

Áno , áno proste bankový úradník by mal plat ako ktorýkoľvek štátny úradník , proste štátna banka - štátny úradník . Bezúročná ekonomika by bola super avšak aplikovanie nízkeho úroku by mohlo udržovať akýsi ,, zdravý ,, nedostatok peňazí, ktorý má aj pozitívny charakter. Ale ako som už spomenul zisk plynúci z úrokov by putoval do štátnej pokladne. A najlepšie by bolo ak by bol odovzdaný úplne celý.
A základný príjem je super myšlienka , plne podporujem.

Dátum: 08.03.2012

Vložil: sando

Titulok: Re:bezurocne peniaze

Súhlasím, že jedna Štátna Banka, ale nedá sa to urobiť zo dňa na deň, preto tieto opatrenia!
O štátnej Banke sa píše v článku: Štátna banka a dôchodková reforma

Dátum: 07.03.2012

Vložil: hráč

Titulok: Re:Re:Banky

Ak by aj bola banka ktorá by dávala úvery s úrokom tak by to mohlo byť dobré , pokiaľ by bol zisk plynúci z úrokov tej banky , prerozdelený pre verejné blaho. To znamená že by bol zisk banky odovzdaný štátu a štát by mal peniaze napr: na ,dialnice , zdravotníctvo , školstvo, atď..
Ale išlo by to vtedy ak by bola banka tak ako dnes súkromná ? Myslím že by to išlo podstatne lepšie keď bude banka štátna .

Dátum: 07.03.2012

Vložil: johan

Titulok: banka

presne tak ! Jedine statna banka. Suhlasim

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok